Saturday, April 17, 2010

Ain't sleep . LOL . hee . ^^



Its was 1am in the morning . Blum feel sleepy gik . huhu . Lahey ody tdo dha . hurm . Hari yg mendung , hujan n sejuk ja hari nih . me Like it . How i wish sy dapat p mandi hujan td . hee . xD . Bngn pg cam biasa . Dating with my dear BFF . Then reading ulangan chlapter 1 until 2 . wakie2 . huhu . afta that . Me n lahey balik to my apartment g ambk pakaian gik coz tggl with lahey for a week . last tyme bw skit ja . hue ~ . then . we two join Lynda n Mosye p tgk rumah sewa . wat a lovely dovey apartment . I rilii love it . huhu . but still blum konfom . we c 1st how . Then we go eat 8 kedai mamak 8 pekan beverly a while coz tidak thn lapar ody . around 3pm ody that tyme . Poor lahey . cOz dia gtaw dia sakit perut nih . but lega hati a bit coz she a lil bit fine afta mkn td tu . :) . then we go back to lahey apartment . Balik . as usually . on lappy . ckp mo bljr . p dr jam tu smpi skrg nih . aha . on9 ja keja . huhu . apalah nak jadi . that all for today . hik . i better go to sleep now coz pg t . me n lahey going to church . aha . I love to go to church . sesuatu yg sy tunggu2 every weekend . B4 i end this . hik . sempat bc ulangan chapter 3 td . hopefully keep my faith to read bible until abiz . Guide me Lord . I can do it .! ahak ! Gudnite all . Take .

Hope/Faith/Love :: Finna

No comments:

Post a Comment